Firma REKLAMA ZAKOPANE ALICJA WIKTOR
Działalność PKD:
Firma REKLAMA ZAKOPANE ALICJA WIKTOR została założona 2015-07-01 i obecnie mieści się przy UL. HENRYKA SIENKIEWICZA 1C, PL-34-500, ZAKOPANE. Działalność firmy została zawieszona od 2022-07-13. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, organizacja targów, wystaw i kongresów, poligrafia i drukarstwo, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, przetwarzanie danych i hostingowe, różny usługi indywidualne, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, tłumaczenia, usługi w zakresie informacji, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wyroby jubilerskie, biżuteria i podobne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie REKLAMA ZAKOPANE ALICJA WIKTOR (REGON 36191732200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
AI rozgrzała rynek energii. Eksperci: to może się źle skończyć
Euforia wokół sztucznej inteligencji, która w ostatnich latach wywindowała indeks S&P 500 na rekordowe poziomy, odmienia charakter sektora użyteczności publicznej. Spółki energetyczne, dotychczas
Elektrotim rozwija się energetycznie i obronnie. Szykuje nową strategię
Elektrotim, notowany na GPW wykonawca infrastruktury elektroenergetycznej i systemów bezpieczeństwa, ma rekordowy portfel zamówień. Spółka szykuje się do przedstawienia strategii na lata 2026–30.
Ćwierć wieku Fotki. "Paradoks serwisu randkowego polega na tym, że najlepszym scenariuszem jest… utrata klienta”
W 2001 r. Fotka.pl była jednym z pierwszych polskich serwisów społecznościowych. Teraz, jako portal randkowy, stawia na prosty model subskrypcyjny i rozwój funkcji opartych na sztucznej inteligencji.
