Firma Reklama Wielkopolska
Adres | UL. BOLESŁAWA KRZYWOUSTEGO 22-6, PL-70-314, SZCZECIN | |
Województwo | zachodniopomorskie | |
Telefon |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | reklamawielkopolska.pl | |
Strona internetowa | bpmedia.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Numery rachunków bankowych |
PL13 1050 1559 1000 0090 8070 8853
|
Działalność PKD:
Firma REKLAMA WIELKOPOLSKA została założona 2004-04-27 i obecnie mieści się przy UL. BOLESŁAWA KRZYWOUSTEGO 22-6, PL-70-314, SZCZECIN. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, poligrafia i drukarstwo, realizacja projektów budowlanych budynków, roboty budowlane budynków, roboty budowlane obiektów inżynierii lądowej, specjalistyczne roboty budowlane, wydawanie książek i periodyków, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-27.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Reklama Wielkopolska (REGON 63457516100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio