Firma Reklama Kraków
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL07 1050 1445 1000 0090 3286 0109
PL82 1050 1445 1000 0090 3286 0117 |
Działalność PKD:
Firma REKLAMA KRAKÓW została założona 2022-10-06 i obecnie mieści się przy UL. PUSZKARSKA 7M, PL-30-644, KRAKÓW. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność agencji reklamowych, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, wydawanie czasopism i pozostałych periodyków, pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania, usługi związane z oprogramowaniem i doradztwem w zakresie informatyki i usługi powiązane i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-04-22.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Reklama Kraków (REGON 52332991000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Największe centrum inżynieryjne Google'a w UE jest w Polsce. I jeszcze urośnie
Magdalena Kotlarczyk, szefowa Google'a w Polsce, mówi o skokowym wzroście liczby pracowników polskiego oddziału, tworzonych u nas globalnych rozwiązaniach i zmianach spowodowanych przez rozwój
Od pomysłu do kontraktora armii. Iceye wchodzi do pierwszej ligi firm high tech
Polsko-fiński producent satelitów zbroi się w kontrakty i coraz śmielej myśli o giełdzie. Z jego technologii korzystają armie z trzech kontynentów. W przyszłym roku chce wynieść na orbitę 50
UKNF wesprze walkę o uczciwe wykupy na GPW
UKNF poparł Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych. Proponuje zmiany w przymusowym wykupie akcji spółek giełdowych. Nowe zasady - z progiem 90 proc. i ceną z wezwania - mają lepiej chronić