Firma Reino Partners
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych |
Numery rachunków bankowych |
PL47 1020 1026 0000 1002 0565 3730
PL25 1440 1299 0000 0000 1196 7288
PL28 1440 1299 0000 0000 1399 3661
PL59 1020 1026 0000 1102 0381 5412 |
Działalność PKD:
Firma REINO PARTNERS została założona 2010-08-26 i obecnie mieści się przy UL. LUDWIKA WARYŃSKIEGO 3A, PL-00-645, WARSZAWA. Główna działalność firmy to wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, fundusze i instytucje finansowe, holdingi finansowe, kupno i sprzedaż nieruchomości, rachunkowość, księgowość i doradztwo, różny usługi indywidualne, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-03.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Reino Partners (REGON 14261105000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.