Zarząd firmy Regus Business Centre - Blair Lynsey Ann, członek zarządu
Blair Lynsey Ann jest w zarządzie KRS REGUS BUSINESS CENTRE
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Blair Lynsey Ann jest również w zarządzie REGUS BUSINESS CENTRE, która została założona 2004-12-13 i ma siedzibę przy EMILII PLATER 53, PL-00-113, WARSZAWA. KRS REGUS BUSINESS CENTRE zajmuje się wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, działalność związana z obsługą rynku nieruchomości, działalność central (head offices) oraz doradztwo związane z zarządzaniem, działalność w zakresie reklamy, badania rynku i public relations, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna i inne. NIP REGUS BUSINESS CENTRE: 5261060848. REGON REGUS BUSINESS CENTRE: 01186605300000.Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości 
                    AI rozgrzała rynek energii. Eksperci: to może się źle skończyć
Euforia wokół sztucznej inteligencji, która w ostatnich latach wywindowała indeks S&P 500 na rekordowe poziomy, odmienia charakter sektora użyteczności publicznej. Spółki energetyczne, dotychczas
 
                    Elektrotim rozwija się energetycznie i obronnie. Szykuje nową strategię
Elektrotim, notowany na GPW wykonawca infrastruktury elektroenergetycznej i systemów bezpieczeństwa, ma rekordowy portfel zamówień. Spółka szykuje się do przedstawienia strategii na lata 2026–30.
 
                    Ćwierć wieku Fotki. "Paradoks serwisu randkowego polega na tym, że najlepszym scenariuszem jest… utrata klienta”
W 2001 r. Fotka.pl była jednym z pierwszych polskich serwisów społecznościowych. Teraz, jako portal randkowy, stawia na prosty model subskrypcyjny i rozwój funkcji opartych na sztucznej inteligencji.
