Zarząd firmy REFRESH-NET Agencja Kreatywna Wojciech Śramkiewicz - Wojciech Śramkiewicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Wojciech Śramkiewicz (CEIDG)
Wojciech Śramkiewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą REFRESH-NET AGENCJA KREATYWNA WOJCIECH ŚRAMKIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-03-21 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. POSTĘPU 13, PL-02-676, WARSZAWA. Główny zakres działalności Wojciech Śramkiewicz to Pozostała działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki oraz zarządzaniem urządzeniami informatycznymi (PKD główne: 62.20.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność w zakresie wymiany ruchu internetowego, badanie rynku i opinii publicznej, działalność agencji reklamowych, pozostała działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i działalności powiązane, działalność w zakresie serwerów sieci dostarczania treści (content delivery network) i inne. NIP REFRESH-NET AGENCJA KREATYWNA WOJCIECH ŚRAMKIEWICZ: 9460003157. REGON REFRESH-NET AGENCJA KREATYWNA WOJCIECH ŚRAMKIEWICZ: 43089275800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Wojciech Śramkiewicz
Więcej informacji o REFRESH-NET AGENCJA KREATYWNA WOJCIECH ŚRAMKIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.