Firma Redmet
Adres | UL. DROGOWCÓW 1, PL-84-240, REDA | |
Województwo | pomorskie | |
Telefon |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | redmet.com.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa odpadów i złomu |
Numery rachunków bankowych |
PL63 1050 1764 1000 0090 8341 7742
PL85 1050 1764 1000 0090 8341 7734
PL07 1020 1912 0000 9402 0174 2659
PL69 1240 1239 1111 0011 2159 0351 |
Działalność PKD:
Firma REDMET została założona 2020-03-02 i obecnie mieści się przy UL. DROGOWCÓW 1, PL-84-240, REDA. Główna działalność firmy to pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują odzysk surowców wtórnych, specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi związane ze zbieraniem odpadów, wynajem innych maszyn i urządzeń, wyroby z drewna, korka i słomy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-08-25.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Redmet (REGON 38570217500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestorzy nie postawili milionów na Gadu-Gadu
Spółka Fintecom, chcąca stworzyć superaplikację na bazie komunikatora, zdobyła tylko 10 proc. kapitału, o który poprosiła inwestorów. Nie składa jednak broni.

Lotnisko Olsztyn-Mazury ma plan na dodatkowe dochody i rozwój
Władze portu w Szymanach szukają sposobu na wyjście z finansowego dołka. Światełkiem w tunelu są projekty podwójnego zastosowania.

Resort infrastruktury wie, jak przekierować militarne fundusze na kolej
Wiceminister Piotr Malepszak proponuje, by specjalna spółka BGK dokapitalizowała PKP Polskie Linie Kolejowe. Alternatywą jest przelew do Funduszu Kolejowego.