| Adres | PL. KS. JANA KARPECKIEGO 3, PL-43-190, MIKOŁÓW | |
| Województwo | śląskie | |
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | recto.net.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL25 1090 1652 0000 0001 3005 0410
|
Działalność PKD:
Firma RECTO została założona 2008-01-23 i obecnie mieści się przy PL. KS. JANA KARPECKIEGO 3, PL-43-190, MIKOŁÓW. Główna działalność firmy to pozostała działalność profesjonalna. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-04.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Recto (REGON 24083906000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
