Firma Real Property Group
Ocena | |||
Główna działalnośc | Rozbiórka i przygotowanie terenu pod budowę |
Numery rachunków bankowych |
PL93 1020 1013 0000 0702 0325 7664
|
Działalność PKD:
Firma REAL PROPERTY GROUP została założona 2014-11-12 i obecnie mieści się przy SOLEC 81B-A51, PL-00-382, WARSZAWA. Działalność prowadzona przez firmę obejmuje administracyjna obsługa biura, agencje inkasa i biura kredytowe, doradztwo związane z zarządzaniem, kupno i sprzedaż nieruchomości, naprawa pojazdów samochodowych, pośrednictwo pieniężne, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, rozbiórka i przygotowanie terenu, specjalistyczne roboty budowlane, sprzątanie obiektów, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi związane z rynkiem nieruchomości, utrzymanie porządku w budynkach, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego, zagospodarowanie terenów zieleni. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-04.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Real Property Group (REGON 36021460100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.