Zarząd firmy Re.leaf wyjazdy rozwojowe Dominika Standio - Dominika Standio, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Dominika Standio (CEIDG)
Dominika Standio prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą RE.LEAF WYJAZDY ROZWOJOWE DOMINIKA STANDIO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2025-03-06 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SPACEROWA 2B, PL-55-200, MARCINKOWICE. Główny zakres działalności Dominika Standio to Kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, działalność agencji reklamowych, wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego, pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji oraz działalności z nią związane, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów i inne. NIP RE.LEAF WYJAZDY ROZWOJOWE DOMINIKA STANDIO: 8943162401. REGON RE.LEAF WYJAZDY ROZWOJOWE DOMINIKA STANDIO: 54109176500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Dominika Standio
Więcej informacji o RE.LEAF WYJAZDY ROZWOJOWE DOMINIKA STANDIO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach