| Adres | AL. ALEJE JEROZOLIMSKIE 123A, PL-02-017, WARSZAWA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Telefon |
|
|
| Strona internetowa | rayacc.com |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność centrów telefonicznych (call center) | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL02 1940 1210 0103 5835 0090 0000
PL42 1940 1210 0103 5835 0010 0000
PL58 1940 1210 0103 5835 0010 0100
PL71 1940 1210 0103 5835 0010 2000 PL90 1940 1210 0103 5835 0011 0000 |
Firma RAYA CUSTOMER EXPERIENCE EUROPE została założona 2015-01-14 i obecnie mieści się przy AL. ALEJE JEROZOLIMSKIE 123A, PL-02-017, WARSZAWA. Główna działalność firmy to centra telefoniczne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność centrów telefonicznych (call center), działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, działalność w zakresie telekomunikacji przewodowej, działalność w zakresie odsprzedaży usług telekomunikacyjnych oraz pośrednictwo w telekomunikacji, działalność w zakresie telekomunikacji satelitarnej i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2024-10-03.
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Raya Customer Experience Europe (REGON 36017601300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj