Zarząd firmy RATYŃSKI ARTUR J.A.R. PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE - ARTUR RATYŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ARTUR RATYŃSKI (CEIDG)
ARTUR RATYŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą RATYŃSKI ARTUR J.A.R. PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1992-03-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WOLNOŚCI 29, PL-58-500, JELENIA GÓRA. Główny zakres działalności ARTUR RATYŃSKI to Wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych (PKD główne: 43.24.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia, roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych, wykonywanie instalacji elektrycznych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych i klimatyzacyjnych, zakładanie stolarki budowlanej i inne. NIP RATYŃSKI ARTUR J.A.R. PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE: 6111018472. REGON RATYŃSKI ARTUR J.A.R. PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE: 230515387.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ARTUR RATYŃSKI
Więcej informacji o RATYŃSKI ARTUR J.A.R. PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby