Zarząd firmy RAPID MEDIA MARCIN WOJCIECHOWSKI - MARCIN WOJCIECHOWSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-11-30
Działalność gospodarcza MARCIN WOJCIECHOWSKI (CEIDG)
MARCIN WOJCIECHOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą RAPID MEDIA MARCIN WOJCIECHOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem KRÓTKA 18, PL-67-120, KOŻUCHÓW. Główny zakres działalności MARCIN WOJCIECHOWSKI to Pozostała działalność związana z dystrybucją treści (PKD główne: 60.39.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki oraz zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, naprawa i konserwacja komputerów i sprzętu (tele)komunikacyjnego, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów i inne. NIP RAPID MEDIA MARCIN WOJCIECHOWSKI: 9251704105. REGON RAPID MEDIA MARCIN WOJCIECHOWSKI: 97805076200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN WOJCIECHOWSKI
Więcej informacji o RAPID MEDIA MARCIN WOJCIECHOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.