Zarząd firmy RAMONA PIOTROWICZ-KURELOWSKA P.W. RAMKA - RAMONA PIOTROWICZ-KURELOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza RAMONA PIOTROWICZ-KURELOWSKA (CEIDG)
RAMONA PIOTROWICZ-KURELOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą RAMONA PIOTROWICZ-KURELOWSKA P.W. RAMKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WALEREGO WRÓBLEWSKIEGO 27A, PL-47-230, KĘDZIERZYN-KOŹLE. Główny zakres działalności RAMONA PIOTROWICZ-KURELOWSKA to Pozostała działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych (PKD główne: 90.20.C). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność rzeczników patentowych i działalność marketingowa, wszelka pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, działalność dietetyczna, pozostała działalność wspomagająca działalność twórczą i działalność związaną z wystawianiem przedstawień artystycznych. NIP RAMONA PIOTROWICZ-KURELOWSKA P.W. RAMKA: 7491848104. REGON RAMONA PIOTROWICZ-KURELOWSKA P.W. RAMKA: 160021699.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się RAMONA PIOTROWICZ-KURELOWSKA
Więcej informacji o RAMONA PIOTROWICZ-KURELOWSKA P.W. RAMKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio