Zarząd firmy RAKIT PIOTR RACZYŃSKI - PIOTR RACZYŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR RACZYŃSKI (CEIDG)
PIOTR RACZYŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą RAKIT PIOTR RACZYŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-01-08 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KS. IGNACEGO SKORUPKI 1453, PL-05-820, PIASTÓW. Główny zakres działalności PIOTR RACZYŃSKI to Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki (PKD główne: 62.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych i inne. NIP RAKIT PIOTR RACZYŃSKI: 5342141835. REGON RAKIT PIOTR RACZYŃSKI: 36049580100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR RACZYŃSKI
Więcej informacji o RAKIT PIOTR RACZYŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.