Zarząd firmy RAINBOW MEDIA BARTŁOMIEJ KOZŁOWSKI MARKETING & PUBLIC RELATIONS - BARTŁOMIEJ KOZŁOWSKI, przedsiębiorca
Spółka wykreślona z CEIDG: 2020-09-30
Działalność gospodarcza BARTŁOMIEJ KOZŁOWSKI (CEIDG)
BARTŁOMIEJ KOZŁOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą RAINBOW MEDIA BARTŁOMIEJ KOZŁOWSKI MARKETING & PUBLIC RELATIONS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-11-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BRZEZIŃSKA 23Z, PL-03-075, WARSZAWA. Główny zakres działalności BARTŁOMIEJ KOZŁOWSKI to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany, pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych i inne. NIP RAINBOW MEDIA BARTŁOMIEJ KOZŁOWSKI MARKETING & PUBLIC RELATIONS: 7961517216. REGON RAINBOW MEDIA BARTŁOMIEJ KOZŁOWSKI MARKETING & PUBLIC RELATIONS: 14073357600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BARTŁOMIEJ KOZŁOWSKI
Więcej informacji o RAINBOW MEDIA BARTŁOMIEJ KOZŁOWSKI MARKETING & PUBLIC RELATIONS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
List żelazny dla Henryka Kani za 20 mln zł. Sąd znacznie podniósł oczekiwaną kwotę kaucji
Rosja sprzedaje więcej ropy, ale coraz gorzej na niej zarabia
Rosja bije rekordy w załadunku ropy na tankowce, ale coraz większa część surowca pozostaje na morzu, tworząc zator. Nadpodaż ropy na wodach obniża ceny i ogranicza wpływy Kremla, kluczowe dla
UOKiK ukarał operatora sieci Play. Ponad 108 mln zł za "rabato-sankcje"
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył ponad 108 mln zł kary na operatora sieci Play, uznając, że stosowany przez firmę mechanizm utraty rabatów działał jak niezgodna z prawem kara umowna za