Zarząd firmy RAFAŁ SUCHODOLSKI DEWOCJONALIA - RAFAŁ SUCHODOLSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza RAFAŁ SUCHODOLSKI (CEIDG)
RAFAŁ SUCHODOLSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą RAFAŁ SUCHODOLSKI DEWOCJONALIA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. FRYDERYKA CHOPINA 2, PL-21-400, ŁUKÓW. Główny zakres działalności RAFAŁ SUCHODOLSKI to Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.78.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP RAFAŁ SUCHODOLSKI DEWOCJONALIA: 8251847235. REGON RAFAŁ SUCHODOLSKI DEWOCJONALIA: 06005107700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się RAFAŁ SUCHODOLSKI
Więcej informacji o RAFAŁ SUCHODOLSKI DEWOCJONALIA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach