Zarząd firmy RAFAŁ SANECKI - RAFAŁ SANECKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-01-01
Działalność gospodarcza RAFAŁ SANECKI (CEIDG)
RAFAŁ SANECKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą RAFAŁ SANECKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem LIPOWA 42A5, PL-05-800, PRUSZKÓW. Główny zakres działalności RAFAŁ SANECKI to Sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego (PKD główne: 46.43.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność agentów zajmujących się sprzedażą drewna i materiałów budowlanych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą maszyn, urządzeń przemysłowych, statków i samolotów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą mebli, artykułów gospodarstwa domowego i drobnych wyrobów metalowych i inne. NIP RAFAŁ SANECKI: 7171724168. REGON RAFAŁ SANECKI: 38616442600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się RAFAŁ SANECKI
Więcej informacji o RAFAŁ SANECKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach