Zarząd firmy RAFAŁ KORCZYŃSKI USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE JURAKOR - RAFAŁ KORCZYŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza RAFAŁ KORCZYŃSKI (CEIDG)
RAFAŁ KORCZYŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą RAFAŁ KORCZYŃSKI USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE JURAKOR, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PODHALAŃSKA 11722, PL-93-224, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności RAFAŁ KORCZYŃSKI to Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków (PKD główne: 41.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych, sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych i inne. NIP RAFAŁ KORCZYŃSKI USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE JURAKOR: 8281317944. REGON RAFAŁ KORCZYŃSKI USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE JURAKOR: 10063005700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się RAFAŁ KORCZYŃSKI
Więcej informacji o RAFAŁ KORCZYŃSKI USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE JURAKOR
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.