Zarząd firmy RAFAŁ GABRYŚ SKLEP SPOŻYWCZY U GABRYSIA - RAFAŁ GABRYŚ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza RAFAŁ GABRYŚ (CEIDG)
RAFAŁ GABRYŚ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą RAFAŁ GABRYŚ SKLEP SPOŻYWCZY U GABRYSIA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BRZOZOWA 2, PL-78-131, DŹWIRZYNO. Główny zakres działalności RAFAŁ GABRYŚ to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja lodów, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, sprzedaż hurtowa maszyn wykorzystywanych w górnictwie, budownictwie oraz inżynierii lądowej i wodnej, sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP RAFAŁ GABRYŚ SKLEP SPOŻYWCZY U GABRYSIA: 6711511502. REGON RAFAŁ GABRYŚ SKLEP SPOŻYWCZY U GABRYSIA: 33053763500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się RAFAŁ GABRYŚ
Więcej informacji o RAFAŁ GABRYŚ SKLEP SPOŻYWCZY U GABRYSIA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Przymusowe etaty mają być mniej bolesne
MRPiPS złagodziło swoje propozycje zmian w przepisach. Nie trzech lat ale 12 miesięcy wstecz mają sięgać skutki decyzji inspekcji pracy o zamianie umowy cywilnoprawnej w etat. Będzie też możliwość
Answear.com: Marki premium zaczynają procentować
Zwrot w kierunku wyższej półki przynosi rezultaty widoczne w wynikach. Answear.com pracuje nad efektywnością marketingu, selekcjonuje brandy i przekuwa w zysk wprowadzane zmiany. Planuje też
Nowe biuro maklerskie na rynku. To zaoferuje klientom VeloBank
Mniej więcej za pół roku ruszy nowe biuro maklerskie. Jego szef odkrywa założenia, które legną u podstaw oferty dla klientów.