Zarząd firmy RADZI-WOLSKA BIURO DORADZTWA GOSPODARCZO-FINANSOWEGO BARBARA RADZIWOLSKA - BARBARA RADZIWOLSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-01-31
Działalność gospodarcza BARBARA RADZIWOLSKA (CEIDG)
BARBARA RADZIWOLSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą RADZI-WOLSKA BIURO DORADZTWA GOSPODARCZO-FINANSOWEGO BARBARA RADZIWOLSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BŁ. KRÓLOWEJ JADWIGI 462, PL-70-300, SZCZECIN. Główny zakres działalności BARBARA RADZIWOLSKA to Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura (PKD główne: 82.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP RADZI-WOLSKA BIURO DORADZTWA GOSPODARCZO-FINANSOWEGO BARBARA RADZIWOLSKA: 8511553046. REGON RADZI-WOLSKA BIURO DORADZTWA GOSPODARCZO-FINANSOWEGO BARBARA RADZIWOLSKA: 32032150600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BARBARA RADZIWOLSKA
Więcej informacji o RADZI-WOLSKA BIURO DORADZTWA GOSPODARCZO-FINANSOWEGO BARBARA RADZIWOLSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.