Zarząd firmy RADOSŁAW ZDZIEBORSKI KANCELARIA RADCY PRAWNEGO - RADOSŁAW ZDZIEBORSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza RADOSŁAW ZDZIEBORSKI (CEIDG)
RADOSŁAW ZDZIEBORSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą RADOSŁAW ZDZIEBORSKI KANCELARIA RADCY PRAWNEGO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem ZEGADŁOWICZA 187, PL-01-214, WARSZAWA. Główny zakres działalności RADOSŁAW ZDZIEBORSKI to Działalność prawnicza (PKD główne: 69.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność agencji reklamowych. NIP RADOSŁAW ZDZIEBORSKI KANCELARIA RADCY PRAWNEGO: 1131877804. REGON RADOSŁAW ZDZIEBORSKI KANCELARIA RADCY PRAWNEGO: 01564095000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się RADOSŁAW ZDZIEBORSKI
Więcej informacji o RADOSŁAW ZDZIEBORSKI KANCELARIA RADCY PRAWNEGO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.