Zarząd firmy Radosław Maciejewski - wspólnik spółki cywilnej PINOSTOLARNIA S.C. - Radosław Maciejewski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Radosław Maciejewski (CEIDG)
Radosław Maciejewski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą RADOSŁAW MACIEJEWSKI - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PINOSTOLARNIA S.C., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-08-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WARSZAWSKA 27, PL-05-805, OTRĘBUSY. Główny zakres działalności Radosław Maciejewski to Produkcja mebli kuchennych (PKD główne: 31.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja wyrobów tartacznych, produkcja arkuszy fornirowych i płyt wykonanych na bazie drewna, produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa, produkcja opakowań drewnianych, produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania i inne. NIP RADOSŁAW MACIEJEWSKI - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PINOSTOLARNIA S.C.: 5342653736. REGON RADOSŁAW MACIEJEWSKI - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PINOSTOLARNIA S.C.: 52275238000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Radosław Maciejewski
Więcej informacji o RADOSŁAW MACIEJEWSKI - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PINOSTOLARNIA S.C.
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.