Zarząd firmy RADOSŁAW KUBIAK POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE - RADOSŁAW KUBIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza RADOSŁAW KUBIAK (CEIDG)
RADOSŁAW KUBIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą RADOSŁAW KUBIAK POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. EMILII SCZANIECKIEJ 1122, PL-93-342, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności RADOSŁAW KUBIAK to Działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat (PKD główne: 66.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie instalacji elektrycznych, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych, pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP RADOSŁAW KUBIAK POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE: 9820233044. REGON RADOSŁAW KUBIAK POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE: 47204426200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się RADOSŁAW KUBIAK
Więcej informacji o RADOSŁAW KUBIAK POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.