Sprawozdania finansowe Radio Plus Polska - Zachód
Dane bilansowe RADIO PLUS POLSKA - ZACHÓD
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 1 178 384,64 | 1 380 050,59 | 1 574 907,77 | 1 931 724,44 | 1 644 918,71 | 1 743 291,13 |
A. Aktywa trwałe | 49 727,57 | 72 786,81 | 128 991,57 | 116 548,48 | 182 915,21 | 165 483,68 |
B. Aktywa obrotowe | 1 128 657,07 | 1 307 263,78 | 1 445 916,20 | 1 815 175,96 | 1 462 003,50 | 1 577 807,45 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | - | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 1 178 384,64 | 1 380 050,59 | 1 574 907,77 | 1 931 724,44 | 1 644 918,71 | 1 743 291,13 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -351 027,46 | 297 700,34 | 871 430,27 | 1 264 805,50 | 1 105 902,22 | 1 199 110,49 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 1 529 412,10 | 1 082 350,25 | 703 477,50 | 666 918,94 | 539 016,49 | 544 180,64 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 846 656,81 | 352 318,17 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 634 540,71 | 623 011,52 | 569 745,22 | 531 346,56 | 362 183,93 | 384 495,83 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.