Sprawozdania finansowe Enea Fw Pelplin
Dane bilansowe ENEA FW PELPLIN
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 17 406 949,06 | 17 588 182,21 | 17 658 278,26 | 27 884 408,40 | 192 949 969,82 |
A. Aktywa trwałe | 16 794 798,47 | 17 172 067,03 | 17 573 889,22 | 21 435 040,15 | 159 279 901,06 |
B. Aktywa obrotowe | 612 150,59 | 416 115,18 | 84 389,04 | 6 449 368,25 | 33 670 068,76 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 17 406 949,06 | 17 588 182,21 | 17 658 278,26 | 27 884 408,40 | 192 949 969,82 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -609 102,69 | -622 224,37 | -636 802,18 | -688 933,47 | -1 083 961,79 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 18 016 051,75 | 18 210 406,58 | 18 295 080,44 | 28 573 341,87 | 194 033 931,61 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 17 976 009,28 | - | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 40 042,47 | - | - | - | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.