Zarząd firmy Rachuba Piotr Laskowski - Laskowski Piotr Andrzej
Laskowski Piotr Andrzej jest w zarządzie KRS RACHUBA PIOTR LASKOWSKI
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Laskowski Piotr Andrzej jest również w zarządzie RACHUBA PIOTR LASKOWSKI, która została założona 2013-03-15 i ma siedzibę przy UL. GEN. BORA-KOMOROWSKIEGO 98, PL-80-377, GDAŃSK. KRS RACHUBA PIOTR LASKOWSKI zajmuje się działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność w zakresie architektury i inne. NIP RACHUBA PIOTR LASKOWSKI: 5842731037. REGON RACHUBA PIOTR LASKOWSKI: 22185527100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Laskowski Piotr Andrzej
Więcej informacji o RACHUBA PIOTR LASKOWSKI
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Ubywa biur do wynajęcia w Warszawie. Czynsze zaczęły rosnąć
W tym roku więcej powierzchni biurowych będzie wycofanych z rynku niż powstanie nowych. W przyszłym deweloperzy jeszcze bardziej zwolnią. Dopiero w 2027 r. oddadzą do użytku większe budynki.

Europa Środkowa już nie błyszczy, Polska jeszcze tak
Kolejne kraje naszego regionu wpadają w stagnację, Polsce udaje się tego uniknąć. Co daje nam przewagę i czy da się ją utrzymać?

Polanex uszyje ekskluzywne koszule na swój rachunek
Własna marka i sklep internetowy mają pomóc jednej z najstarszych firm odzieżowych w Polsce w powrocie na modowy szczyt. Nadal będzie też pracować dla znanych światowych brandów.