Sprawozdania finansowe R.power Elektrownia Kolno Ii
Dane bilansowe R.POWER ELEKTROWNIA KOLNO II
ROK
|
|||
---|---|---|---|
Aktywa razem | 7 122 668,30 | 6 791 726,53 | 7 372 004,72 |
A. Aktywa trwałe | 6 228 141,90 | 5 880 524,10 | 5 532 906,30 |
B. Aktywa obrotowe | 894 526,40 | 911 202,43 | 1 839 098,42 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 7 122 668,30 | 6 791 726,53 | 7 372 004,72 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 2 641 955,48 | 3 745 175,33 | 4 491 716,52 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 4 480 712,82 | 3 046 551,20 | 2 880 288,20 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 1 215 345,16 | 85 059,77 | 86 507,72 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 246 380,19 | 103 392,33 | 105 005,41 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.