Sprawozdania finansowe R.power
Dane bilansowe R.POWER
ROK
|
|||
---|---|---|---|
Aktywa razem | 370 714 130,70 | 687 881 029,56 | 1 365 788 060,81 |
A. Aktywa trwałe | 310 144 862,71 | 602 847 074,62 | 1 219 451 527,05 |
B. Aktywa obrotowe | 60 569 267,99 | 85 033 954,94 | 146 336 533,76 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | - | - |
Pasywa razem | 370 714 130,70 | 687 881 029,56 | 1 365 788 060,81 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 100 815 644,92 | 108 546 399,22 | 780 860 341,91 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 269 898 485,78 | 579 334 630,34 | 584 927 718,90 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 256 503 628,31 | 560 088 037,35 | 548 603 810,49 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 11 273 703,96 | 9 044 115,15 | 10 294 269,64 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.