Sprawozdania finansowe R.f. Construction Polska Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Dane bilansowe R.F. CONSTRUCTION POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 5 875 591,45 | 9 629 752,04 | 4 758 876,44 | 5 484 808,35 | 6 468 197,19 |
A. Aktywa trwałe | 49 718,35 | 49 718,35 | 11 865,15 | 11 865,15 | 19 995,23 |
B. Aktywa obrotowe | 5 825 873,10 | 9 580 034,04 | 4 747 011,29 | 5 472 943,20 | 6 448 201,96 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 5 875 591,45 | 9 629 752,04 | 4 758 876,44 | 5 484 808,35 | 6 468 197,19 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 1 601 454,73 | 1 601 454,73 | 1 978 925,56 | 2 012 894,23 | 2 184 079,21 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 4 274 136,72 | 8 028 297,04 | 2 779 950,88 | 3 417 914,12 | 4 284 117,98 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 1 649 258,46 | 620 454,00 | 478 153,25 | 1 361 426,04 | 1 081 377,85 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 2 362 254,07 | 2 243 578,04 | 2 056 210,39 | 2 108 161,96 | 2 528 284,37 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.