Firma R.brand Poland
Adres | ZBOŻOWA 29, PL-45-837, OPOLE | |
Województwo | opolskie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | ahlers-poland.com |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia |
Numery rachunków bankowych |
PL17 1140 1788 0000 3320 8300 1002
PL22 1140 1788 0000 3320 8300 1009
PL44 1140 1788 0000 3320 8300 1001
PL87 1140 1788 0000 3320 8300 1003 PL33 1140 1788 0000 3320 8300 1005 |
Działalność PKD:
Firma R.BRAND POLAND została założona 2001-09-10 i obecnie mieści się przy ZBOŻOWA 29, PL-45-837, OPOLE. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują magazynowanie paliw gazowych, odzież, bez wyrobów futrzarskich, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, rachunkowość, księgowość i doradztwo, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, wspomagające transport. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-05-28.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie R.brand Poland (REGON 53091069000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.