Sprawozdania finansowe Qam Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Dane bilansowe QAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 16 855 105,24 | 3 384 799,41 | 8 509 953,62 | 6 665 538,78 | 5 750 363,26 | 2 268 897,44 |
A. Aktywa trwałe | 16 827 400,98 | 3 355 400,98 | 8 479 093,97 | 6 633 047,13 | 5 718 544,09 | 2 235 226,81 |
B. Aktywa obrotowe | 27 704,26 | 29 398,43 | 30 859,65 | 32 491,65 | 31 819,17 | 33 670,63 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 16 855 105,24 | 3 384 799,41 | 8 509 953,62 | 6 665 538,78 | 5 750 363,26 | 2 268 897,44 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 16 802 315,65 | 3 323 623,34 | 8 437 481,97 | 6 584 824,01 | 5 664 659,82 | 2 175 877,21 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 52 789,59 | 61 176,07 | 72 471,65 | 80 714,77 | 85 703,44 | 93 020,23 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 52 789,59 | 61 176,07 | 72 471,65 | 78 869,77 | 83 858,44 | 91 175,23 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.