Firma Q-GRAF agencja reklamowa Rapacz Robert
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL76 1750 1240 0000 0000 0308 0919
PL51 1750 1240 0000 0000 0109 4227 |
Działalność PKD:
Firma Q-GRAF AGENCJA REKLAMOWA RAPACZ ROBERT została założona 1993-02-15 i obecnie mieści się przy UL. JANA KOCHANOWSKIEGO 62, PL-33-300, NOWY SĄCZ. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność agencji reklamowych, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet) i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Q-GRAF agencja reklamowa Rapacz Robert (REGON 49050690300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Hiszpanie wynajęli doradców do sprzedaży resztówki Santandera
Banco Santander zatrudnił Citigroup i Goldman Sachs do pomocy w sprzedaży pozostałego pakietu akcji w swojej polskiej jednostce, obecnie wycenianego na 6,8 mld zł – wynika z wypowiedzi anonimowych
Pobiłem prezesa Quercusa. W rok zarobiłem 34,6 proc.
Minął rok od upublicznienia portfela Inwestora Wojtka. W tym czasie jego wartość wzrosła o 34,6 proc. To mniej niż WIG, ale więcej niż w tym czasie zarobił Quercus Agresywny, jeden z najlepszych
Hybrydy plug-in to droga donikąd. Eksperci ostrzegają przed 2035 r.
Hybrydy plug-in zdaniem Francuskiego Instytutu Mobilności stoją na straconej pozycji. Ich sprzedaż po 2035 r., o co zabiega część producentów, według ekspertów mija się z celami ekonomicznymi i