Sprawozdania finansowe Pzm-Travel
Dane bilansowe PZM-TRAVEL
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 2 261 641,98 | 1 962 402,83 | 1 350 692,39 | 2 137 680,64 | 1 368 574,00 | 1 663 811,38 |
A. Aktywa trwałe | 282 942,18 | 265 195,90 | 262 536,10 | 259 876,30 | 257 216,50 | 266 738,88 |
B. Aktywa obrotowe | 1 978 699,80 | 1 697 206,93 | 1 088 156,29 | 1 877 804,34 | 1 111 357,50 | 1 397 072,50 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 2 261 641,98 | 1 962 402,83 | 1 350 692,39 | 2 137 680,64 | 1 368 574,00 | 1 663 811,38 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 1 207 874,90 | 1 182 178,47 | 440 221,86 | 835 395,46 | 643 468,68 | 622 543,81 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 1 053 767,08 | 780 224,36 | 910 470,53 | 1 302 285,18 | 725 105,32 | 1 041 267,57 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 95 000,00 | 95 000,00 | 70 000,00 | 70 000,00 | 60 000,00 | 60 000,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 942 344,62 | 637 069,92 | 840 470,53 | 1 232 285,18 | 646 577,95 | 975 396,11 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cła powstrzymują chiński import. Ale nie chińską ekspansję
Europa kupuje coraz mniej aut elektrycznych z Chin, co jest naturalną konsekwencją wprowadzonych ceł. Pytanie, czy na koniec pozwoli to wyeliminować chińską konkurencję? Bariery handlowe jedynie

Cła na stal są spóźnione i pokazują słabość UE
By utrzymać branżę ważną dla bezpieczeństwa ekonomicznego, cła na stal są potrzebne. Ale podniosą ceny surowca dla wielu innych branż, które i tak mają problem ze znalezieniem nabywców na swoje

Jest hype na złoto, ale mWIG40 nie odstaje
Banki centralne i inwestorzy prywatni masowo kupują złoto, bo boją się o niestabilność finansową świata. Ale przed niestabilnością paradoksalnie dobrze mogą bronić akcje.