Zarząd firmy Punkt sprzedaży Beata Grzesiewicz - Beata Grzesiewicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Beata Grzesiewicz (CEIDG)
Beata Grzesiewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PUNKT SPRZEDAŻY BEATA GRZESIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-02-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BATALIONÓW CHŁOPSKICH 10, PL-58-200, DZIERŻONIÓW. Główny zakres działalności Beata Grzesiewicz to Sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.26.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PUNKT SPRZEDAŻY BEATA GRZESIEWICZ: 9131236015. REGON PUNKT SPRZEDAŻY BEATA GRZESIEWICZ: 38545598900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Beata Grzesiewicz
Więcej informacji o PUNKT SPRZEDAŻY BEATA GRZESIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.