Zarząd firmy PUMP-ON MAGDALENA KRYSIAK - MAGDALENA KRYSIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAGDALENA KRYSIAK (CEIDG)
MAGDALENA KRYSIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PUMP-ON MAGDALENA KRYSIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-01-13 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PORCELANOWA 68, PL-40-246, KATOWICE. Główny zakres działalności MAGDALENA KRYSIAK to Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania (PKD główne: 70.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa maszyn wykorzystywanych w górnictwie, budownictwie oraz inżynierii lądowej i wodnej, naprawa i konserwacja artykułów użytku osobistego i domowego, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych oraz komputerów i inne. NIP PUMP-ON MAGDALENA KRYSIAK: 6442296609. REGON PUMP-ON MAGDALENA KRYSIAK: 27771236100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA KRYSIAK
Więcej informacji o PUMP-ON MAGDALENA KRYSIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.