Zarząd firmy PUH KRZYSZTOF PRZYBYŁKA - KRZYSZTOF PRZYBYŁKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-06-01
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF PRZYBYŁKA (CEIDG)
KRZYSZTOF PRZYBYŁKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PUH KRZYSZTOF PRZYBYŁKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2000-04-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. EDUKACJI 425, PL-43-100, TYCHY. Główny zakres działalności KRZYSZTOF PRZYBYŁKA to Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków (PKD główne: 41.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania i inne. NIP PUH KRZYSZTOF PRZYBYŁKA: 6441781320. REGON PUH KRZYSZTOF PRZYBYŁKA: 27387450000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF PRZYBYŁKA
Więcej informacji o PUH KRZYSZTOF PRZYBYŁKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.