Zarząd firmy Psycholog ADRIANNA BOTTI-BALLINGER - ADRIANNA BOTTI-BALLINGER, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ADRIANNA BOTTI-BALLINGER (CEIDG)
ADRIANNA BOTTI-BALLINGER prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PSYCHOLOG ADRIANNA BOTTI-BALLINGER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2023-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŁAGIEWNICKA 54/56C4.23, PL-91-463, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności ADRIANNA BOTTI-BALLINGER to Działalność psychologiczna i psychoterapeutyczna, z wyłączeniem lekarskiej (PKD główne: 86.93.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność wspomagająca edukację, działalność wspomagająca edukację, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność w zakresie pozostałej opieki zdrowotnej. NIP PSYCHOLOG ADRIANNA BOTTI-BALLINGER: 7162841271. REGON PSYCHOLOG ADRIANNA BOTTI-BALLINGER: 52648315500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADRIANNA BOTTI-BALLINGER
Więcej informacji o PSYCHOLOG ADRIANNA BOTTI-BALLINGER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.