Zarząd firmy Psie Sznury Paulina Kaczmarczyk-Orzoł - Paulina Kaczmarczyk-Orzoł, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Paulina Kaczmarczyk-Orzoł (CEIDG)
Paulina Kaczmarczyk-Orzoł prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PSIE SZNURY PAULINA KACZMARCZYK-ORZOŁ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-09-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GEN. STEFANA ROWECKIEGO-GROTA 153, PL-66-400, GORZÓW WIELKOPOLSKI. Główny zakres działalności Paulina Kaczmarczyk-Orzoł to Produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 32.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej wyspecjalizowanej, doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania, działalność agencji reklamowych i inne. NIP PSIE SZNURY PAULINA KACZMARCZYK-ORZOŁ: 5993290370. REGON PSIE SZNURY PAULINA KACZMARCZYK-ORZOŁ: 529509352.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Paulina Kaczmarczyk-Orzoł
Więcej informacji o PSIE SZNURY PAULINA KACZMARCZYK-ORZOŁ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby