Zarząd firmy Przychodnia Weterynaryjna ProVetica Błażej Jaroszyński - Błażej Jaroszyński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Błażej Jaroszyński (CEIDG)
Błażej Jaroszyński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZYCHODNIA WETERYNARYJNA PROVETICA BŁAŻEJ JAROSZYŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-05-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MARIACKA 71, PL-48-304, NYSA. Główny zakres działalności Błażej Jaroszyński to Działalność weterynaryjna (PKD główne: 75.00.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa wspomagająca chów i hodowlę zwierząt gospodarskich, sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt, sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PRZYCHODNIA WETERYNARYJNA PROVETICA BŁAŻEJ JAROSZYŃSKI: 9910442248. REGON PRZYCHODNIA WETERYNARYJNA PROVETICA BŁAŻEJ JAROSZYŃSKI: 38602822600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Błażej Jaroszyński
Więcej informacji o PRZYCHODNIA WETERYNARYJNA PROVETICA BŁAŻEJ JAROSZYŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych