Zarząd firmy Przychodnia Weterynaryjna GALLUS Małgorzata Tyl-Starzyk - Małgorzata Tyl-Starzyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Małgorzata Tyl-Starzyk (CEIDG)
Małgorzata Tyl-Starzyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZYCHODNIA WETERYNARYJNA GALLUS MAŁGORZATA TYL-STARZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-12-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PŁOŃSKA 56B, PL-06-400, CIECHANÓW. Główny zakres działalności Małgorzata Tyl-Starzyk to Działalność weterynaryjna (PKD główne: 75.00.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, badania i analizy związane z jakością żywności. NIP PRZYCHODNIA WETERYNARYJNA GALLUS MAŁGORZATA TYL-STARZYK: 7611563799. REGON PRZYCHODNIA WETERYNARYJNA GALLUS MAŁGORZATA TYL-STARZYK: 38492186300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Małgorzata Tyl-Starzyk
Więcej informacji o PRZYCHODNIA WETERYNARYJNA GALLUS MAŁGORZATA TYL-STARZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach