Zarząd firmy Przewozy Międzynarodowe Krajowe i Spedycja IMPORT-EXPORT Marek Sikora - MAREK SIKORA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAREK SIKORA (CEIDG)
MAREK SIKORA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEWOZY MIĘDZYNARODOWE KRAJOWE I SPEDYCJA IMPORT-EXPORT MAREK SIKORA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2000-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem PL. PLAC ŻWIRKI I WIGURY 10A, PL-44-120, PYSKOWICE. Główny zakres działalności MAREK SIKORA to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wytwarzanie energii elektrycznej, przesyłanie energii elektrycznej, dystrybucja energii elektrycznej, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP PRZEWOZY MIĘDZYNARODOWE KRAJOWE I SPEDYCJA IMPORT-EXPORT MAREK SIKORA: 6311022260. REGON PRZEWOZY MIĘDZYNARODOWE KRAJOWE I SPEDYCJA IMPORT-EXPORT MAREK SIKORA: 272148594.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAREK SIKORA
Więcej informacji o PRZEWOZY MIĘDZYNARODOWE KRAJOWE I SPEDYCJA IMPORT-EXPORT MAREK SIKORA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby