Zarząd firmy Przesiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe Progra - Wojtasik Michał Andrzej, prezes zarządu
Wojtasik Michał Andrzej jest w zarządzie KRS PRZESIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE PROGRA
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Wojtasik Michał Andrzej jest również w zarządzie PRZESIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE PROGRA, która została założona 2004-02-27 i ma siedzibę przy WOLNOŚCI 3, PL-26-026, MORAWICA. KRS PRZESIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE PROGRA zajmuje się produkcja metali. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja metalowych wyrobów gotowych, z wyłączeniem maszyn i urządzeń, produkcja komputerów, wyrobów elektronicznych i optycznych, produkcja pojazdów silnikowych, produkcja przyczep i naczep, produkcja mebli, wytwarzanie i zaopatrywanie w energię elektryczną, gaz, parę wodną i powietrze do układów klimatyzacyjnych i inne. NIP PRZESIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE PROGRA: 6570230800. REGON PRZESIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE PROGRA: 003671829.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Wojtasik Michał Andrzej
Więcej informacji o PRZESIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE PROGRA
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby