Zarząd firmy Przemysław Szpitalak PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE SZPITALAK - Przemysław Szpitalak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Przemysław Szpitalak (CEIDG)
Przemysław Szpitalak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEMYSŁAW SZPITALAK PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE SZPITALAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem PIASTOWSKA 8A, PL-47-303, KRAPKOWICE. Główny zakres działalności Przemysław Szpitalak to Produkcja obuwia (PKD główne: 15.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja urządzeń, instrumentów oraz wyrobów medycznych, włączając dentystyczne, sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania i inne. NIP PRZEMYSŁAW SZPITALAK PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE SZPITALAK: 7561249574. REGON PRZEMYSŁAW SZPITALAK PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE SZPITALAK: 531153847.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Przemysław Szpitalak
Więcej informacji o PRZEMYSŁAW SZPITALAK PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE SZPITALAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld