Zarząd firmy PRZEMYSŁAW KUCHARSKI PEPE GARDEN - PRZEMYSŁAW KUCHARSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PRZEMYSŁAW KUCHARSKI (CEIDG)
PRZEMYSŁAW KUCHARSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEMYSŁAW KUCHARSKI PEPE GARDEN, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem GŁUSZYNA 226A2, PL-61-329, POZNAŃ. Główny zakres działalności PRZEMYSŁAW KUCHARSKI to Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni (PKD główne: 81.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, sprzedaż hurtowa kwiatów i roślin, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność w zakresie architektury i inne. NIP PRZEMYSŁAW KUCHARSKI PEPE GARDEN: 7641196667. REGON PRZEMYSŁAW KUCHARSKI PEPE GARDEN: 30147311600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PRZEMYSŁAW KUCHARSKI
Więcej informacji o PRZEMYSŁAW KUCHARSKI PEPE GARDEN
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach