Zarząd firmy PRZEMYSŁAW KRZYSZTOFOWICZ VICARO - PRZEMYSŁAW KRZYSZTOFOWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PRZEMYSŁAW KRZYSZTOFOWICZ (CEIDG)
PRZEMYSŁAW KRZYSZTOFOWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEMYSŁAW KRZYSZTOFOWICZ VICARO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-12-19 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PSZCZYŃSKA 4081, PL-43-190, MIKOŁÓW. Główny zakres działalności PRZEMYSŁAW KRZYSZTOFOWICZ to Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek (PKD główne: 77.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie i inne. NIP PRZEMYSŁAW KRZYSZTOFOWICZ VICARO: 6443165648. REGON PRZEMYSŁAW KRZYSZTOFOWICZ VICARO: 24279923400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PRZEMYSŁAW KRZYSZTOFOWICZ
Więcej informacji o PRZEMYSŁAW KRZYSZTOFOWICZ VICARO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.