Zarząd firmy PRZEMYSŁAW BOROWICZ POLMAR FIRMA HANDLOWA - PRZEMYSŁAW BOROWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PRZEMYSŁAW BOROWICZ (CEIDG)
PRZEMYSŁAW BOROWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEMYSŁAW BOROWICZ POLMAR FIRMA HANDLOWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-03-31 i ma swoją siedzibę pod adresem OSIEDLE STEFANA BATOREGO 18, PL-60-687, POZNAŃ. Główny zakres działalności PRZEMYSŁAW BOROWICZ to Sprzedaż hurtowa owoców i warzyw (PKD główne: 46.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna ryb, skorupiaków i mięczaków prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PRZEMYSŁAW BOROWICZ POLMAR FIRMA HANDLOWA: 9720551276. REGON PRZEMYSŁAW BOROWICZ POLMAR FIRMA HANDLOWA: 63019368100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PRZEMYSŁAW BOROWICZ
Więcej informacji o PRZEMYSŁAW BOROWICZ POLMAR FIRMA HANDLOWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.