Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE TAGO TADEUSZ GODLEWSKI - TADEUSZ GODLEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TADEUSZ GODLEWSKI (CEIDG)
TADEUSZ GODLEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE TAGO TADEUSZ GODLEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1995-11-10 i ma swoją siedzibę pod adresem ANDRZEJA HUENEFELDA 4, PL-80-180, GDAŃSK. Główny zakres działalności TADEUSZ GODLEWSKI to Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych (PKD główne: 41.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE TAGO TADEUSZ GODLEWSKI: 5850203850. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE TAGO TADEUSZ GODLEWSKI: 190919780.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TADEUSZ GODLEWSKI
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE TAGO TADEUSZ GODLEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.