Firma Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PROFILL Jacek Twardowski
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Produkcja konstrukcji metalowych i ich części | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL54 1020 1462 0000 7102 0378 5045
PL97 8164 0001 0009 7361 2000 0004 |
Działalność PKD:
Firma PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PROFILL JACEK TWARDOWSKI została założona 1998-05-01 i obecnie mieści się przy UL. HENRYKA SIENKIEWICZA 10A, PL-89-200, SZUBIN. Główna działalność firmy to produkcja konstrukcji metalowych i części. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują produkcja konstrukcji metalowych i ich części, produkcja metalowych elementów stolarki budowlanej, obróbka mechaniczna elementów metalowych, produkcja mebli biurowych i sklepowych, naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PROFILL Jacek Twardowski (REGON 09164503900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach