Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Petro-Tar Jan Krawczyk - Krawczyk Jan
Krawczyk Jan jest w zarządzie KRS PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PETRO-TAR JAN KRAWCZYK
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Krawczyk Jan jest również w zarządzie PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PETRO-TAR JAN KRAWCZYK, która została założona 2014-11-18 i ma siedzibę przy 46, PL-32-731, ŁĄKTA GÓRNA. KRS PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PETRO-TAR JAN KRAWCZYK zajmuje się sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PETRO-TAR JAN KRAWCZYK: 8681963317. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PETRO-TAR JAN KRAWCZYK: 36016049500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krawczyk Jan
Pozostali członkowie zarządu
Marcjanna Agnieszka Krawczyk | ||
Rafał Damian Krawczyk |
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PETRO-TAR JAN KRAWCZYK
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.